Nous recevons un volume élevé d’appels, ce qui entraîne un délai d’attente plus long qu’habituellement. Merci de votre patience. Si vous souhaitez apporter des changements à votre police, veuillez le faire en ouvrant une session dans monAllstate.
Déplacements pour aller au travail, escapades de fin de semaine, voyagement des enfants d’une activité à l’autre… Il va sans dire que votre voiture vous facilite la vie et qu’une assurance auto de qualité vous évitera bien des maux de tête en cas de pépin.
Cela dit, trouver une assurance auto qui répond à nos besoins particuliers de protections et à notre budget n’est pas toujours facile. C’est pourquoi Allstate a créé Votre choix autoᴹᴰ, un produit qui vous permet de choisir les caractéristiques qui vous conviennent, et vous offre la possibilité d’économiser en combinant vos polices auto et habitation. Et si un imprévu survient, vous pourrez compter sur un service de traitement des réclamations 24 heures sur 24. Ainsi, peu importe le problème, vous saurez que vous êtes en bonnes mainsᴹᴰ.
Votre maison, c’est votre nid douillet, votre refuge, le centre de vos activités familiales. C’est l’endroit où votre famille et vous vous reposez, vous divertissez et passez du temps de qualité ensemble. Il est d’autant plus important alors de voir à ce que votre assurance habitation vous offre la tranquillité d’esprit, tout en reflétant votre style de vie et protégeant les biens qui vous sont chers.
Grâce à des options pour chaque étape de votre vie, Allstate est là pour vous offrir la protection qui vous convient. Après tout, il n’y a rien de tel qu’être chez soi… et de savoir que l’on est bien protégé.
Veillez au bien-être de vos proches, même s’il vous arrivait un imprévu, grâce à l’assurance vie offerte grâce à notre partenariat avec la Financière Sun Life. Vous bénéficierez du niveau de protection qui correspond aux besoins de votre famille.
Peu importe votre destination, assurez-vous d’être bien protégé à chaque étape de votre voyage. Évitez les imprévus, notamment les frais médicaux élevés grâce à l’assurance voyage TripMateᴹᴰ, offerte par TuGo, un partenaire d’Allstate.
Réponse: Hi Charlene. We completely understand how frustrating it can be when you’re unable to reach someone. To better assist you, please email airdrie@allstate.ca your full name, details of your concern, policy number and contact information, and we will get an Allstate representative to reach out to you.
Nathan Macdonald
5 il y a jours
Nadir Sunay with Allstate is an absolute all star. This employee went out of his way on his days off to get my wife set up with insurance on her brand new vehicle. He was extremely professional offering and explaining all insurance add ons making sure the vehicle was fully and properly insured for aplease/any unforeseen circumstances. I highly recommend this gentleman for any insurance needs! Thank you again friend.
Réponse: Hi Nathan
Thank you for your 5 star review of Nadir- Im glad this was able to get sorted for you
Thanks
Kevin Knight
Airdrie Allstate Manager
Julia Hambling
2 il y a semaines
Great experience well worth skipping the broker and great for families of new drivers!!
Réponse: Hi Julia
Thank you for your 5 star review!
Thanks
Kevin Knight
Airdrie Allstate Manager
We initially changed to Allstate because they were friendly and worked with us for insurance on our two boys who are first time policy holders. The pricing was fantastic as well. We then changed mine and my wifes vehicles over, and our home insurance. Allstate is the best company out there at collecting the money! Once we are onboard and one of my sons had an accident (not his fault), we have been left completely abandon. Online is the way we were told to file the claim and that we near two weeks ago and nobody contacting us still. We call daily; but the on-hold wait times are crazy. We have no less than 6 hours in 5 days of wait time just to be told every time that our file is in hands of an agent. We have been given that agents name and number and email, and we still get no responses. Allstate is unwilling to help locally and every single person we talk to; differs to another. An accident with a 16 year old kid is not an easy thing for anyone to process; insurance is the one thing you hope to rely on in the unfortunate time, and ours have left us completely in the dark. Once this is finally sorted out; we will be removing our 5 policies with Allstate Airdrie and moving on.
Réponse: Hello. Helping our clients is important to us and we are sorry to hear of your recent experience. If you could email medicinehat@allstate.ca your full name, policy or claim number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
Rodney Ristau
il y a un an
Had a claim in mid March, got no support from local agent. Claim adjuster was in Ontario, didn't know the process or understand it. Talk to upper levels of management they did not care or help. 7 months later they sent a cheque for 60 cents on the dollar even though I provided all the info they requested. So very poor coverage and No one cares as long as they got there premium. Not worth the grief.
Réponse: Hello Rodney. Servicing our clients is important to us and we are sorry to hear of your recent experience. If you could please email medicinehat@allstate.ca your full name, policy number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
Échanger avec notre agence de Airdrie équipe sur les médias sociaux
Suivez nos pages de médias sociaux pour obtenir des nouvelles d’Allstate et voir nos événements locaux, nos photos, nos vidéos, et bien plus. Venez nous saluer et participer aux discussions!
cacher le flux
Échanger avec notre agence de Medicine Hat équipe sur les médias sociaux
Suivez nos pages de médias sociaux pour obtenir des nouvelles d’Allstate et voir nos événements locaux, nos photos, nos vidéos, et bien plus. Venez nous saluer et participer aux discussions!