Nous recevons un volume élevé d’appels, ce qui entraîne un délai d’attente plus long qu’habituellement. Merci de votre patience. Si vous souhaitez apporter des changements à votre police, veuillez le faire en ouvrant une session dans monAllstate.
Déplacements pour aller au travail, escapades de fin de semaine, voyagement des enfants d’une activité à l’autre… Il va sans dire que votre voiture vous facilite la vie et qu’une assurance auto de qualité vous évitera bien des maux de tête en cas de pépin.
Cela dit, trouver une assurance auto qui répond à nos besoins particuliers de protections et à notre budget n’est pas toujours facile. C’est pourquoi Allstate a créé Votre choix autoᴹᴰ, un produit qui vous permet de choisir les caractéristiques qui vous conviennent, et vous offre la possibilité d’économiser en combinant vos polices auto et habitation. Et si un imprévu survient, vous pourrez compter sur un service de traitement des réclamations 24 heures sur 24. Ainsi, peu importe le problème, vous saurez que vous êtes en bonnes mainsᴹᴰ.
Votre maison, c’est votre nid douillet, votre refuge, le centre de vos activités familiales. C’est l’endroit où votre famille et vous vous reposez, vous divertissez et passez du temps de qualité ensemble. Il est d’autant plus important alors de voir à ce que votre assurance habitation vous offre la tranquillité d’esprit, tout en reflétant votre style de vie et protégeant les biens qui vous sont chers.
Grâce à des options pour chaque étape de votre vie, Allstate est là pour vous offrir la protection qui vous convient. Après tout, il n’y a rien de tel qu’être chez soi… et de savoir que l’on est bien protégé.
Veillez au bien-être de vos proches, même s’il vous arrivait un imprévu, grâce à l’assurance vie offerte grâce à notre partenariat avec la Financière Sun Life. Vous bénéficierez du niveau de protection qui correspond aux besoins de votre famille.
Peu importe votre destination, assurez-vous d’être bien protégé à chaque étape de votre voyage. Évitez les imprévus, notamment les frais médicaux élevés grâce à l’assurance voyage TripMateᴹᴰ, offerte par TuGo, un partenaire d’Allstate.
I am experiencing the worst experience ever I have had with any insurance company. When they wanted to sell the insurance, the gentleman name Benny over communicated and made is commission. When I wanted the support during the claim time, neither this agency, Benny or anyone from their claims department answered. Their claim advisor has not picked up my call once in 1 week, their 24/7claims number has over 1 hour wait time whenever you call and when i am asking for other advisor or claims manager's information, they are not providing it. When I contacted Benny from my agency again, his is not answering from last 4 days.
The mental stress and trauma of collision that i am going through is not worth their business. I will be changing my insurance to other provider who cares for their customer and not just make commission and ghost.
Please do not fall for their cheap rates there are other providers with competitive rates and way better service when you need them.
Réponse: Hello. Helping our clients is important to us and we are sorry to hear of your recent experience. If you could email kennedycommonsagency@allstate.ca your full name, policy or claim number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
Nabil A
il y a un mois
" your in good hands eh " where are hands that answer phones, is everyone on holiday? Several different numbers that goto infinite automated msgs and no one has picked up in days simplely unacceptable. Will consider changes once term is up
Réponse: Hi Nabil. We are sorry to hear that you were unable to get a hold of anyone on our team. If you can email kennedycommonsagency@allstate.ca your full name, details of your concern, policy number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
Tarun Jaysval
2 il y a des mois
Kennedy common all state agency must be improve their customer service. i am customer since 5 years but experienced very bad about customer service. to obtain new quote called and mail almost all 16 agents including mangers but no one answer or help me to get new quote. finally i hold one hour for CSR and get the quote. why agency provided mail and personnel phone no one answer. agents asking they cannot help or back up who handled my file. so incase of emergency who can help? Manager phone also dead and no answer at all. i would like to move my portfolio to other agency if i am not getting value service. how is possible out of 16 agents no one able to help or back up. Also noticed that agents need to learn how to talk with customer and need more education about job. i am very disappointed since couple of service call. All state must look and try to make efficient customer service>>>>>>>
Réponse: Hi Tarun. Helping our clients is important to us and we are sorry to hear of your recent experience. If you could email kennedycommonsagency@allstate.ca your full name, policy or claim number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
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