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Produits et services
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Assurance auto
Déplacements pour aller au travail, escapades de fin de semaine, voyagement des enfants d’une activité à l’autre… Il va sans dire que votre voiture vous facilite la vie et qu’une assurance auto de qualité vous évitera bien des maux de tête en cas de pépin.
Cela dit, trouver une assurance auto qui répond à nos besoins particuliers de protections et à notre budget n’est pas toujours facile. C’est pourquoi Allstate a créé Votre choix autoᴹᴰ, un produit qui vous permet de choisir les caractéristiques qui vous conviennent, et vous offre la possibilité d’économiser en combinant vos polices auto et habitation. Et si un imprévu survient, vous pourrez compter sur un service de traitement des réclamations 24 heures sur 24. Ainsi, peu importe le problème, vous saurez que vous êtes en bonnes mainsᴹᴰ.
Votre maison, c’est votre nid douillet, votre refuge, le centre de vos activités familiales. C’est l’endroit où votre famille et vous vous reposez, vous divertissez et passez du temps de qualité ensemble. Il est d’autant plus important alors de voir à ce que votre assurance habitation vous offre la tranquillité d’esprit, tout en reflétant votre style de vie et protégeant les biens qui vous sont chers.
Grâce à des options pour chaque étape de votre vie, Allstate est là pour vous offrir la protection qui vous convient. Après tout, il n’y a rien de tel qu’être chez soi… et de savoir que l’on est bien protégé.
Veillez au bien-être de vos proches, même s’il vous arrivait un imprévu, grâce à l’assurance vie offerte grâce à notre partenariat avec la Financière Sun Life. Vous bénéficierez du niveau de protection qui correspond aux besoins de votre famille.
Peu importe votre destination, assurez-vous d’être bien protégé à chaque étape de votre voyage. Évitez les imprévus, notamment les frais médicaux élevés grâce à l’assurance voyage TripMateᴹᴰ, offerte par TuGo, un partenaire d’Allstate.
When I joined Allstate for both my home & auto they were great at the start! Now that I have been with them for a while I see this Insurance company is something else. The claims processes is a massive nightmare, if it wasn't for me doing all the leg work & calling them the process would of taken more then the 2 month it did. They like to charge above the quoted amount with out telling you & when you call to inquiry its "normal" & a one time charge. With my home policy my renewal date is still not here and I spent 2 hours on the phone with a broker to update my policy and lower the monthly payments a bit. The next day I see they withdrew the NEW renewal amount & will be charging me again this month for the same amount on my normal withdrawal date, so they are taking double from me. When I called I got no explanation other than its "normal" & "one time charge". I call don't believe that as they haven't charged me those silly charges ever.
Réponse: Hello Gina,
I'm very sorry to hear of your experience. If you can email me at kknight@allstate.ca with your policy information, I will gladly look into this, and see if we can't figure out what has happened here.
Thanks,
Kevin Knight
Allstate Airdrie Manager
Nathalie V
il y a semaine
My Allstate experience: Can't get a hold of anyone for answers. After a 30 minute hold, the agent who answered wouldn't listen to my questions. Kept giving information I wasn't asking for. Then said she had to transfer me to the Airdrie office (I phoned the number my renewal paperwork stated). I asked her not to as I didn't have the time to wait on hold again. She ignored my request and transferred the call while I was asking her not to for the second time. Straight to voicemail in Airdrie. Now I can call back into the queue and wait another 30 minutes to speak to someone again. All I'd like to know is why my policy premium increased as much as it did.
Réponse: Hi Nathalie,
I apologize for your hold time on the phones. Can you please email me at kknight@allstate.ca and I will look up your contact information and you will be contacted as soon as possible.
Thank you,
Kevin Knight
Allstate Airdrie
Sean Duitman
il y a un mois
A car that I do not own was added to my account and payment taken. They would not issue a refund, only a credit for the rest of the year. I would expect when a company removes money from an account without permission they would do everything they can to return that money.
Réponse: Hello Sean,
I am sorry to hear about your experience and would like to look into this for you. Could you please e-mail me at kknight@allstate.ca or call in to 587-775-4000 and we can discuss this further and see if there is anything that can be done.
Thanks,
Kevin Knight
Airdrie Allstate Manager
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