En raison de récents événements météo, le temps d’attente pour joindre les Réclamations peut être plus long qu’à l’habitude. Nous vous remercions de votre patience.
Déplacements pour aller au travail, escapades de fin de semaine, voyagement des enfants d’une activité à l’autre… Il va sans dire que votre voiture vous facilite la vie et qu’une assurance auto de qualité vous évitera bien des maux de tête en cas de pépin.
Cela dit, trouver une assurance auto qui répond à nos besoins particuliers de protections et à notre budget n’est pas toujours facile. C’est pourquoi Allstate a créé Votre choix autoᴹᴰ, un produit qui vous permet de choisir les caractéristiques qui vous conviennent, et vous offre la possibilité d’économiser en combinant vos polices auto et habitation. Et si un imprévu survient, vous pourrez compter sur un service de traitement des réclamations 24 heures sur 24. Ainsi, peu importe le problème, vous saurez que vous êtes en bonnes mainsᴹᴰ.
Votre maison, c’est votre nid douillet, votre refuge, le centre de vos activités familiales. C’est l’endroit où votre famille et vous vous reposez, vous divertissez et passez du temps de qualité ensemble. Il est d’autant plus important alors de voir à ce que votre assurance habitation vous offre la tranquillité d’esprit, tout en reflétant votre style de vie et protégeant les biens qui vous sont chers.
Grâce à des options pour chaque étape de votre vie, Allstate est là pour vous offrir la protection qui vous convient. Après tout, il n’y a rien de tel qu’être chez soi… et de savoir que l’on est bien protégé.
Veillez au bien-être de vos proches, même s’il vous arrivait un imprévu, grâce à l’assurance vie offerte grâce à notre partenariat avec la Financière Sun Life. Vous bénéficierez du niveau de protection qui correspond aux besoins de votre famille.
Peu importe votre destination, assurez-vous d’être bien protégé à chaque étape de votre voyage. Évitez les imprévus, notamment les frais médicaux élevés grâce à l’assurance voyage TripMateᴹᴰ, offerte par TuGo, un partenaire d’Allstate.
Fix your phone lines. I have tried calling all options: Allstate customer care, Allstate toll free and the Agency. Wait times are horrible. I had also tried calling directly to my agent. No reponse either.
Réponse: Hello. We are sorry to hear that you were unable to get a hold of anyone on our team. If you can email edmontonnorth@allstate.ca your full name, details of your concern, policy number and contact information, we will get an Allstate representative to reach out to you.
Cynthia Cherie
2 il y a semaines
It would be nice if Allstate would A) answer the phone. B) respond to emails in a timely manner C) have a live agent chat available on their website to compensate for their lack of points A & B. D) make their various departments communicate with one another as well as check the client portals for updates so that when a policy change request is made, they update their systems and correspondence accordingly.
Allstate has sent funds to the incorrect address (a house that they insured and we sold (notifying them of the sale and updating our policy)because they didn’t update all their systems. (More than a year after we had updated our mailing address with them)
Allstate arbitrarily dropped my windshield replacement coverage, without giving any notice, because it was costing them too much. Because, as we all know, in Canada, the roads are covered in rocks and windshields get busted regularly, so having windshield replacement coverage is important.
This is a cautionary tale to whomever decides to work with Allstate as their insurer. Be prepared for terrible customer service. Keep track of all your correspondence, including times, dates, agent ID’s, etc.
Réponse: Hi Cynthia. Thank you very much for bringing this concern to our attention. To help better serve you, please email edmontonnorth@allstate.ca your full name, policy or claim number and contact information. We will get an Allstate representative to reach out to you.
Nelson H
2 il y a semaines
Terrible customer service! Calls go unanswered, and waiting over an hour is completely normal. Even after leaving messages, there's no response. Imagine what it would be like if you actually needed to file a claim—just thinking about it is frustrating and disappointing.
Réponse: Hi Nelson. We understand that you experienced a longer than usual wait time when contacting us. Our teams are working to address these delays. Please email edmontonnorth@allstate.ca your full name, policy number and contact information so that we can get you in touch with an Allstate representative.
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