En raison de récents événements météo, le temps d’attente pour joindre les Réclamations peut être plus long qu’à l’habitude. Nous vous remercions de votre patience.
Déplacements pour aller au travail, escapades de fin de semaine, voyagement des enfants d’une activité à l’autre… Il va sans dire que votre voiture vous facilite la vie et qu’une assurance auto de qualité vous évitera bien des maux de tête en cas de pépin.
Cela dit, trouver une assurance auto qui répond à nos besoins particuliers de protections et à notre budget n’est pas toujours facile. C’est pourquoi Allstate a créé Votre choix autoᴹᴰ, un produit qui vous permet de choisir les caractéristiques qui vous conviennent, et vous offre la possibilité d’économiser en combinant vos polices auto et habitation. Et si un imprévu survient, vous pourrez compter sur un service de traitement des réclamations 24 heures sur 24. Ainsi, peu importe le problème, vous saurez que vous êtes en bonnes mainsᴹᴰ.
Votre maison, c’est votre nid douillet, votre refuge, le centre de vos activités familiales. C’est l’endroit où votre famille et vous vous reposez, vous divertissez et passez du temps de qualité ensemble. Il est d’autant plus important alors de voir à ce que votre assurance habitation vous offre la tranquillité d’esprit, tout en reflétant votre style de vie et protégeant les biens qui vous sont chers.
Grâce à des options pour chaque étape de votre vie, Allstate est là pour vous offrir la protection qui vous convient. Après tout, il n’y a rien de tel qu’être chez soi… et de savoir que l’on est bien protégé.
Veillez au bien-être de vos proches, même s’il vous arrivait un imprévu, grâce à l’assurance vie offerte grâce à notre partenariat avec la Financière Sun Life. Vous bénéficierez du niveau de protection qui correspond aux besoins de votre famille.
Peu importe votre destination, assurez-vous d’être bien protégé à chaque étape de votre voyage. Évitez les imprévus, notamment les frais médicaux élevés grâce à l’assurance voyage TripMateᴹᴰ, offerte par TuGo, un partenaire d’Allstate.
I filed for a claim a week ago because I got rear ended. Person who registered my claim mentioned I will get a call from the adjuster within 3 days. I didn’t get any calls so today I decided to contact them to see what’s going on. Someone finally picked my call up after 45 minutes, gave me the WRONG phone number of the adjuster and hung up. I called the number, big surprise it’s not a real number. I called them again, after 1 hour of waiting my call got disconnected. I decided to contact the person who helped me set up my insurance because she was very helpful when I was signing up. She doesn’t pick up her office phone at all. I left them an email and called the claims customer service again. I kid you not, took me 1 hour and 48 minutes to reach the customer service rep (reference: 1756042). He said they don’t really have access to the adjuster’s number, so the previous lady just gave me a fake number to get me off her back I guess. He mentioned the adjuster will call me back in 5 business days. I drive a pretty pricey car and it has been busted up without me having any estimate of repairs yet.
I think a lot of victims from the other reviews of the predatory practices of Allstate try to avoid getting caught up on legal procedures that’s why they let it go but lucky for me I work in a global law solutions company and have access to lawyers from both Canada and US. If I don’t get my car FIXED within the next two weeks, I will be taking as much legal action I can against them which is definitely going to cost them way more than what they could’ve initially gotten away with just by maintaining professionalism. DO NOT USE ALLSTATE. You might think you’re probably never going to have to deal with claims with them but by any chance if you do, well good luck to you.
Réponse: Hello. We would like to learn more about your recent experience. Please email edmontonCT@allstate.ca your full name, policy or claim number and contact information and we will have an Allstate representative connect with you.
Urja Chawla
2 il y a semaines
I have been calling for the last 3 days and waiting for hours to reach out to a person at Allstates, but I have still not answered. Poor customer services.
Réponse: Hello. We’re sorry to hear that you have not been able to connect with one of our agents. Please email edmontonCT@allstate.ca your full name, details of your concern, policy number and contact information, so an Allstate representative can reach out to you.
Faisal Hanif
6 il y a des mois
I want to let everyone know, especially the owner of this branch that Jill was exceptional this morning with her customer service skills. She was quick to resolve my billing issues in no time, and we had good chat as well. Customer service experts like her are the main reasons customers like to keep coming back, as well as we refer others as well. Thanks again Jill for this morning taking care of my billing needs. You were great!
Réponse: Hi Faisal. Thanks for sharing! Happy to hear you had such a positive experience. Your note is much appreciated!
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