Between your daily commute, weekend road trips, and shuttling the kids around town, you depend on your car to get you around. That’s exactly why you need quality car insurance to protect it.
At Allstate, we know it isn't always easy to find the right auto coverage to fit your specific needs and budget. That's why we created Your Choice Auto® to give you the flexibility to choose the features that work for you. Plus, you can save money when you bundle policies. You'll also have a 24/7 claims team that is always here when you need them. No matter what happens, we'll make sure You’re in Good Hands®.
Your home is the centre of your world. It's a place where life happens; where you and your family relax, entertain, and spend quality time together. That's why your home insurance should provide peace of mind, suit your lifestyle, and protect the things you value most.
That's where Allstate steps in. We’re here to guide you through your choices every step of the way, so you can get the right level of coverage for your unique needs. After all, there's no place like home — and there's no substitute for coverage that fits.
Make sure your loved ones are taken care of down the road with life insurance, available in partnership with Sun Life Financial. We can match you with the right level of coverage for your family’s needs.
Wherever your travels take you, make sure you’re covered along the way. Avoid unexpected and costly medical fees with TripMate® Travel Insurance, available through Allstate’s provider, TuGo.
As a case, this company didn’t let us down actually. Just processes took too long time. But anyway, better than nothing
Response: Dear Ali,
Thank you for taking the time to provide us with a great review. Sincerely,
Marc Tannous
Allstate Agency Manager Boisbriand
Robert Monette
a year ago
Je ne suis pas déçu avec eux, les prix sont compétitifs. J’ai eu un petit dommage à faire réparer, j’ai fait faire une évaluation des frais, présenté ma demande en appuyant le tout avec des photos. L’évaluateur est passé pour constaté le tout et c’est réglé.
Response: (Translated by Google) Hello Robert,
Thank you for taking the time to write such positive comments. We work very hard to get to know you and meet your insurance needs. Please accept my best regards.
Marc Tannous, Director of the Allstate agency in Boisbriand.
(Original)
Bonjour Robert,
Je vous remercie d’avoir pris le temps de rédiger ces commentaires positifs. Nous travaillons très fort pour apprendre à vous connaître et répondre à vos besoins d’assurance. Je vous prie d’agréer mes meilleurs sentiments.
Marc Tannous, Directeur de l’agence Allstate de Boisbriand.
Olivier Bellefleur
a year ago
(Translated by Google) A company that takes care of you just long enough to open your file. If you expect functional customer service, I suggest you choose another insurance company. In the past year I have attempted to speak to my rep many times to no avail. I was told that it was normal because he was very busy selling new fonts and that it was the best in Canada .... (as if that was an appropriate answer ....). In short, once you are a customer, you are ignored .... on the other hand when I had my credit card defrauded, I forgot that Allstate was in automated prepayment so they called me to advise me that the payment didn't make it, I answered the call offering the new credit card and explaining my story. They still chose to charge me $50 in fees to put the new credit card number in their system and take the payment....So I changed my insurance policies and to date, no one contacted me to find out why I had left....
(Original)
Une entreprise qui s'occupe de vous juste le temps d'ouvrir votre dossier. Si vous vous attendez à un service à la clientèle fonctionnel, je vous suggère de choisir une autre compagnie d'assurance. Dans la dernière année j'ai tenter de parler à mon représentant à maintes reprises en vain. On m'a répondu que c'était normal car il était très occuper a vendre de nouvelles polices et que c'était le meilleur au canada....(comme si c'était une réponse approprié....). Bref une fois que vous êtes clients on vous ignore....par contre quand je me suis fait frauder ma carte de crédit, j'ai oublier que Allstate était en prépaiement automatisé alors ils m'ont appeler pour m'aviser que le paiement n'avais pas passer, j'ai répondu a l'appel en offrant la nouvelle carte de crédit et en expliquant mon histoire. Ils ont tout de même choisi de me charger 50$ de frais pour mettre le nouveau numéro de carte de crédit dans leur système et prendre le paiement....J'ai donc changer mes polices d'assurances de place et à ce jour, personne ne m'a contacter pour savoir pourquoi j'avais quitter.....
Response: Bonjour. Je regrette que vous ayez vécu une situation difficile avec quelqu’un de mon équipe. À titre de directeur d’agence, je mets tout en œuvre pour gagner la confiance de notre clientèle et démontrer la valeur et la tranquillité d’esprit que procure une assurance Allstate. Bien que je ne connaisse pas le détail de ce qui s’est passé, je vous assure que nos conseillers de confiance font de leur mieux pour traiter la clientèle avec courtoisie et respect. Si vous désirez me parler à ce sujet, sachez que je suis à votre disposition. Merci, Marc Tannous
Connect with us on social media for the latest Allstate news and updates, plus local events, photos, videos, and more. Come say hello and join the conversation!